niedziela, 11 marca 2012

Pada i pada :(

Heloo:)
Co tam u was?? Oglądaliście Sezon na misia 2, bo ja nie ponieważ  byłam zajęta czymś innym ....  chcę wam pokazać na zdjęciach kochane pieski ponieważ to moje najukochańsze zwierzaki na serio to mój ulubiony pupil a wasz jaki jest??? Przepraszam za krótką notatkę ale postaram się napisać jeszcze wieczorem papa :)

psy_97.jpg 1


psy_96.jpg 2


psy_9.jpg 3


psy_104.jpg 4


psy_102.jpg 5


psy_112.jpg 6


psy_117.jpg 7


psy_115.jpg 8


psy_116.jpg 9


psy_12.jpg 10

Które wam najbardziej się podobały?? Piszcie w komentarzach numerki :) do zobaczenia...

5 komentarzy:

  1. Wszystkie są słodkie i bardzo mi się podobają ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie małe zwierzaczki są słodkie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. 2, 3 i 4 jak dla mnie naj. ale wszystkie są cudne.! c(;

    OdpowiedzUsuń
  4. Number One u mnie to oczywiście york!;D
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas!
    gabi-moja-wariatka.blogspot.com
    PS masz jakiegoś zwierzaka?
    Jeśli tak, to czekam na post o nim:D.

    OdpowiedzUsuń
  5. według mnie najsłodsze są pieski z numerem 8 . słodziutkie. :D

    OdpowiedzUsuń