piątek, 28 grudnia 2012

Super HIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Halo!!!
Cześć co porabiacie???  U mnie nuda, goście pojechali a ja sama z Mamusią i Tatusiem, no i oczywiście z Toffikiem...      Widziałam, że coraz mniej was wchodzi na mój blog i pisze komentarze a więc bardo proszę nie przestańcie tego robić ....        Dzisiaj przesiedziałam cały dzień przed TV a teraz do was piszę.
no mam fatalne wieści ponieważ się odchudzam i nie mogę jeść słodyczy..   :(
No ale mam do was ostrzeżenie widzę że większość polaków pije te różne cole, sprinty nie sprinty i wogule jest sama chemia nie pijcie tego bo mój Szwagier powiedział mi, że jak się to piję to jak mamy żyłę to jak ona jest taka gruba to jak się je i pije takie świństwa i chemię to te świństwa się osadzają na ściankach żyły to jak omal tylko troszeczkę przepływa krew to może dojść do zawału.  Straszne co nie więc sami stwierdzicie.
No to na koniec dam najlepszy hit polski '' Ona tańczy dla mnie ''  pa pa .............

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz